0
0

Ваш кошик порожній :(

Гарантійні зобов'язання

Наш магазин надає гарантію терміном у 30 календарних днів з моменту відвантаження товару, що реалізується клієнту. Гарантія передбачає під собою безкоштовну заміну товару на аналогічне, або повернення повної вартості товару у разі дотримання клієнтом гарантійних зобов'язань. Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів», обмін товару, або повернення коштів відбувається протягом 14 календарних днів з моменту отримання повернення. На практиці обмін або повернення коштів здійснюється протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання повернення, за умови, що повернення оформлено правильно та чітко вказано причину повернення.

Заповнення форми повернення ОБОВ'ЯЗКОВО, це прискорить процес прийому та обміну товару. Повернення без опису причини приймаються у порядку черги, без можливості термінового проведення.

Гарантія поширюється на:

  • Дисплеї та дисплейні модулі
  • Сенсорні екрани
  • Акумулятори
  • Корпусні елементи
  • Шлейфи та субплати
  • Аксесуари (крім захисного скла та плівок)

Для уникнення конфліктних ситуацій, переконливе прохання, при отриманні посилки:

  • оглянути товар на предмет візуальних дефектів, механічних пошкоджень, відповідності найменування;
  • протестувати запчастину шляхом навісного монтажу на всіх необхідних режимах;
  • знімати захисні плівки та встановлювати запчастину у пристрій виключно після попереднього тестування.

Порядок проведення повернення/обміну дефектних комплектуючих:

  • при виявленні дефекту будь-якого характеру необхідно зв'язатися з менеджером, який повідомить Вам реквізити для відправки повернення;
  • Зробити Фото відео фіксацію браку, де в обов'язковому порядку необхідно вказати причину повернення по кожній позиції (повернення не буде проведено до з'ясування причини);
  • повертаний товар необхідно як слід запакувати.

У гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено в таких випадках:

  • Наявність слідів встановлення та експлуатації (залишки клею, подряпини, потертості)
  • Втрачений товарний вигляд комплектуючого/упаковки
  • Наявність механічного пошкодження
  • Відсутність захисних плівок, печаток, стікерів та пломб
  • Сліди паяння (крім тих випадків, коли деталь неможливо перевірити навісним монтажем)
  • Перевищення гарантійного терміну
  • Гарантія не поширюється на мікросхеми, мікрофони, слухові та поліфонічні динаміки, конектори, коаксіальні кабелі, а також розхідники.

Гарантія не покриває ризики пошкодження або втрати товару транспортною компанією. Переконливо просимо при отриманні посилки уважно оглянути упаковку та товар на предмет цілісності та відповідності накладної у присутності представника підприємства-перевізника чи кур'єра. Наша компанія не несе відповідальності за випадки втрати та пошкодження товару при транспортуванні. Якщо такий випадок має місце, необхідно зробити фото-фіксацію пошкодженого товару, після чого скласти акт на пошкоджену посилку, виходячи з правил компанії-перевізника.